REĢISTRĀCIJA

Konference "Retail Pulse'19" ir svarīga tikšanās vieta ikvienam, kas šodien ir saistīts ar mazumtirdzniecības nozari.

Piesakot 2019. gada tēmu "BEYOND PRICING" konferencē vēlamies uzsvērt, ka cena nebūt nav vienīgais līdzeklis, kas ietekmē pircēja izvēli. Lēmums par pirkumu formējas pakāpeniski. Cenas impulsu nozīmi nosaka visu citu pieredžu kopums. Tā ir teritorija, kuru varam ietekmēt.

 

 

 

 

Konferencē sniegsim atbildes uz jautājumiem: kas noticis mazumtirdniecības jomā 2018. gadā un ko varētu nest 2019. gads. Kāds ir mūsdienu veikals? Kā pozitīvi ietekmēt pircēja pieredzi? Kā palielināt pārdošanu bez cenu samazinājuma? Kā radīt dizainu, kas izceļ produktu un motivē pircēju izvēlēties tieši tavu produktu? Dienu noslēgsim ar diskusiju – ko nozīmē būt labam pircēju mārketinga ekspertam? 

 

Norises vieta: VEF Kvartāla kamerzāle, Ieriķu iela 5A

Norises laiks: 28. marts

 

 

Programma

09.00
Ierašanās, reģistrācija

Ivars Svilāns

Konferences moderators

10.00
Mazumtirdzniecības pulss Baltijā

Žaneta Simonaitytė, Lietuva

Nielsen

Mazumtirdzniecības klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Baltijā

10.40
Modernā iepirkšanās jeb mūsdienu veikals

Gundega Laugale

Maxima Latvija

Mārketinga departamenta direktore

11.10
Transformējoša iepirkšanās pieredze

Prof. Agnis Stibe

ESLSCA Business School Paris

TRANSFORMS.ME dibinātājs, Parīzes ESLSCA biznesa skolas profesors, pasaules mēroga padomnieks transformēšanā

11.40
15 alternatīvas, kā palielināt pārdošanu bez cenu samazinājuma

Kristjan Kaleviste, Igaunija

Ambient Marketing OÜ

Partneris Ambient Marketing Estonia

12.10
Nielsen Labākais jaunais produkts 2018 / Nielsen Best New Launch 2018

12.25
Pārtraukums
13.10
Iesaistes un pieredzes nozīme ceļā uz pirkumu

Ivo Skribis

!ASAP

Vadītājs

13.40
Dizains kā pirkuma motivators

Alise Balgalve

Graci

Graci idejas autore un vadītāja

14.10
Mazs pirkuma grozs un neparedzami klienti? Mārketinga kampaņa nesniedz gaidītos pārdošanas rezultātus? Ko darām nepareizi?

Leons Mednis

PEDAB Latvia

Analītikas risinājumu eksperts

14.40
Iepirkšanās pieredzi ietekmējošas inovācijas. Risinājumi, kas izgaisīs un kas ir uz palikšanu

Egils Trumpe

PricewaterhouseCoopers

Biznesa vadības konsultāciju vadītājs

15.10
Merčendaizings un merčendaizers. Cilvēka nozīme

Mārtiņš Koks

MILZU!

Tirdzniecības mārketinga vadītājs

15.40
Kāds reklāmas risinājumu ražotājam sakars ar pārdošanu?

Jānis Miķelsons

Yes We Can

Valdes loceklis un līdzīpašnieks

16.00
Diskusija: ko nozīmē būt labam pircēju shopper mārketinga ekspertam

Gundega Laugale

Maxima Latvija

Mārketinga departamenta direktore

Kārena Ķirse

Coca-Cola HBC

Baltijas tidzniecības mārketinga vadītāja FT

Iveta Priedīte

Narvesen Baltija

Attīstības direktore

Prof. Agnis Stibe

ESLSCA Business School Paris

TRANSFORMS.ME dibinātājs, Parīzes ESLSCA biznesa skolas profesors, pasaules mēroga padomnieks transformēšanā

16.30
Noslēgums

Reģistrācija

RETAIL PULSE'19

REĢISTRĀCIJAS AR KODU  

50'00

+ PVN

Reģistrēties

iekļauts

Dalība konferencē

Lektoru prezentācijas

Kafijas pauzes

STANDARTA CENA  

89'00

+ PVN

Reģistrēties

iekļauts

Dalība konferencē

Lektoru prezentācijas

Kafijas pauzes

Ja vēlaties kļūt par konferenes lektoru, atbalstītāju vai sponsoru,
lūdzu rakstīt ziņu: kapitals@kapitals.lv

 

PRIVĀTUMA ATRUNA

Atbalsta:

Partneri:

Norises vieta

Uzzini pirmais


seko mums

mūsu rekvizīti

SIA „Jaunais kapitāls”
Vien. Reģ. Nr.: 40103884003
Adrese: Rūpniecības iela 54, Rīga, LV-1045
Banka: AS SEB BANKA
Kods: UNLALV2X
Konts: LV85UNLA0055000086257

Sazināties ar mums

+37127267222
kapitals@kapitals.lv

Kā mūs atrast?

Pētersalas biznesa centrs
Rūpniecības iela 54
Rīga, LV-1045